kl 02.40

Hej!!

Nu sitter jag här mitt i natten o skriver....

Dagen började så konsigt men den slutade ändå så bra på något sätt att jag lixom inte vill avslutaden.
Skumt va?

Jag tillagade en liten smula lyxfrukost till mig själv.
Sen satte jag mig ner o skrev färgigtdet sista på mitt Cv.
Därefter kom en vännina hem till mig och vi fick för oss att måla naglarna.
Vi hade jätte kul. skrattade åt massor.

Hon blev chockad när hon såg alla mina  nackellack. fattar inte Varför jag har ju sagt att jag har mååångaa.  :)

Just nu har jag 113 nagellack sisst jag kollade o all får inte plats i skokartången ;P

Men nu sitter jag här i min  gosiga filt o favorit pumps och ska alldeles strax ge upp kampen mot att behålla dagen för det är drygt 6 timmar kvar till den nya dagen är här :D
En del av allt....

önskar ibland att jag kanske hade lika många skor ")

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: