föräldrarollen

Oj oj! 
Nu var de jättelänge sen jag skrev.
Men jag har haft fullt upp och slagit på en mammahjärna som heter duga.
Detta innebär att jag bara har haft fokus på bebisen och stängt av omvärlden omedvetet glömt saker som tex nycklarna i dörren, stoppar varor i korgen och betalar upptäcker sen när jag kommer hem att jag inte alls har gått efter inköpsnotan utan medvetande bara plockat varor från hyllan och betalat.(inte ekonomiskt)

Man har väl kommit in i rutinen på hemma plan iallafall och kan äntligen njuta fullt och koppla av. Har till och med vågat mig ut på restauranger och caféer och det har funkat jättebra.

Så förra veckan hade jag och min kära sambo lite mys på thai restaurangen hade såklart med tösabetan riktigt avslapnande var de med.

Nu ska jag förbereda inför morgondagen då jag o bebis ska till föräldragruppen och umgås med jämnåriga barn och deras föräldrar .Super duper!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: